Саламатсызба! Менің үйімде 18.10.-25.10.2019 ж аралығында интернет желісі де, үй телефоны да мүлдем жасамады. Осы ауылымдагы казахтелекомның байланыс бөліміне ұялы телефон арқылы қоңырау шалғанымда, ауыл бойынша біраз жерде кабель сымдары үзілген, соның салдарынан, 1-2 күнде қосамыз деген. Бірақ, ол 1 аптаға созылып, 1 апта бойы менің отбасым интернетсіз балаларым теледидар коре алмады, үй телефонымыз да жасамады, мен үйден жасап отырған мекемемнің салық есебін өз уақытында жібере алмадым. 25-қазан күні интернет қосылғанда мен 165 нөміріне қоңырау шалып, осы жағдайды ескерттім. Олар маған жергілікті жердегі абоненттік бөлімге барып арыз тастау керектігін айтты. Мен барып арызымды бердім, олар біз ештене шеше алмаймыз, мұнымен Ақтау қаласындағы бөлім айналысады деді, және келесі күні маған қонырау шалып, Ақтау қаласындағы бөлім қызметкерлері сіздің арызыңызды қабылдамады. Сайтқа жазыңыз деді. Осы жоғарыда болған жағдайды ескерте отырып, 1 апта бойы бізді интернет желісінен айырғандарыңыз үшін, және менің мекемемнің салық есептерімнің өз уақытында жібелмей қалғандығы үшін, ай сайын төленетін абоненттік төлем ақыдан шегеруіңізді сұраймын!
0 комментариев